TimeSplitters 2
TimeSplitters 2 on adrenaliinintäyteinen matka ajan halki. Tavoitteena on pelastaa ihmiskunta salakavalalta muukalaisrodulta. Ohjaat avaruussotilasta, joka on soluttautunut vihollisten alukseen ajan ja avaruuden jatkumossa. Käyt menneisyydessä ja tulevaisuudessa jäljittämässä ja eliminoimassa TimeSplittersejä estääksesi niiden paholaismaiset aikeet orjuuttaa ihmiskunta. Tätä peliä ei voi pelata Xbox 360 -järjestelmällä.