Tibetan Quest: Beyond World's End (Xbox Version)
"Kun hyvästelit rakkaan veljentyttösi hänen lähtiessään kolme viikkoa sitten arkeologiselle matkalle Tiibetiin, mikään ei viitannut niihin dramaattisiin käänteisiin, jotka sittemmin tapahtuivat. Vasta eilen sait salaperäisen kirjeen, josta ilmeni, että Larisa ryhmineen oli eksynyt lumimyrskyyn. Lähdit empimättä sukusi tiluksilta suojattisi avuksi. Lhasan tiibetiläisen temppelin asukkaat opastavat sinut kohti Shangri-Lan tarunhohtoista kaupunkia, missä Larisa ja hänen retkikuntansa viimeksi oli nähty. Ota selvää, mitä Shangri-Lassa todella tapahtui ja mitä salaisuuksia tämän taikuutta pursuavan muinaisen kaupungin alapuolinen labyrintti kätkee. Ylitä esteet ja ratkaise pulmat, kohtaa suurissa käytävissä asustavat yliluonnolliset voimat ja etsi veljentyttösi katoamiseen liittyviä johtolankoja. Löydätkö rohkeutta matkustaa mystiseen Tiibetiin? Kohtaatko Shangri-Lassa väijyvät vaarat pelastaaksesi perheenjäsenesi maailmanääristä?"