Through the Darkest of Times
Synkät ajat tarkoittavat pelkoa ja riskejä. Riskiä, että partioivat kansallissosialistit nappaavat sinut etsiessään ihmisiä, jotka vastustavat julkisesti heidän näkemystään. Riskiä tulla Saksan armeijan pahoinpitelemäksi tai jopa tappamaksi, koska vastustamme hallintoa. Riskiä menettää kaikki, myös rakkaamme. Näin me elämme. Näin me yritämme selviytyä. Läpi synkkien aikojen. Suunnittele, toimi, selviä Olet pienen vastarintaryhmän johtaja 1933-luvun Berliinissä. Ryhmä koostuu tavallisista ihmisistä, juutalaisista katolisiin ja kommunisteista isänmaallisiin, jotka eivät yksinkertaisesti voi jäädä syrjään. Tavoitteesi on tehdä pieniä iskuja hallitusta vastaan - pudottamalla lehtisiä, joilla levitetään tietoa siitä, millaisia natsit oikeasti ovat ihmisten keskuudessa, maalaamalla viestejä seinille, sabotoimalla, keräämällä tietoja ja rekrytoimalla lisää seuraajia. Ja kaikki tämä pysytellen salassa - jos hallituksen joukot kuulevat ryhmästäsi, jokaisen jäsenen elämä on vakavassa vaarassa. Kokemushistoriaa Läpi synkkien aikojen on historiallinen vastarintastrategiapeli, joka keskittyy aikakauden synkän tunnelman ja tavallisten ihmisen hyvin todellisten kamppailujen välittämiseen - ihmisten, jotka elävät 3. valtakunnassa. Historiallinen tarkkuus tarkoittaa, että pieni vastarintaryhmäsi ei muuta sodan lopputulosta, ettekä estä kaikkia natsien julmuuksia, mutta voitte varmasti tehdä kaikkenne pelastaaksenne niin monta henkeä kuin mahdollista ja vastustaaksenne fasistista järjestelmää aina, kun se on mahdollista.