This Is the Police
Sukella syvälle korruption, rikollisuuden ja vehkeilyn maailmaan. Ohjaa sisukasta poliisipäällikkö Jack Boydia ja kohtaa rappeutuneen Freeburgin alhainen alamaailma. Pääseekö Jack eläkkeelle paksujen setelinippujen kera vai tyhjyyttä huokaavan kukkaron kanssa... vai sattuuko jotain pahempaa? Ohjaa henkilöstöäsi, vastaa hälytyksiin ja tutki rikoksia kaaoksen partaalla olevassa kaupungissa. Mafia ohjaa tapahtumia kulissien takaa ja upottaa kyntensä entistä syvemmälle kaupunkiin. Samalla pormestari hyödyntää jokaisen tilaisuuden ajaakseen poliittisia etujaan. Valitse lähestysmistapasi kussakin tilanteessa. Toisinaan käyt tarkistamassa rikospaikalla kehittyvän kriisitilanteen ja joskus neuvottelet Freeburgin rikollispomojen kanssa. Joskus joudut väistelemään kysymyksiä lehdistöhuoneessa ja silloin tällöin ristikuulustelun kohteeksi todistajanaitiossa. Kykenetkö pitämään kaikki langat käsissäsi ainakin siihen asti, kunnes olet saanut kerättyä mukavan pesämunan eläkepäivillesi?