Thief - Buustipakkaus: Predator
Hanki käyttöösi paketillinen esineitä, joiden avulla kasvatat voimiasi ja nopeutat etenemistäsi THIEF-pelin maailmassa. Predator-buustipaketti sisältää seuraavat esineet: o Bow Balancing Level 3 (Nopeuttaa valtavasti tähtäämistä) o Sawtooth arrows (10) o Food (10) o Gold (750)