Thief - Buustipaketti: Opportunist
Hanki käyttöösi paketillinen esineitä, joiden avulla kasvatat voimiasi ja nopeutat etenemistäsi THIEF-pelin maailmassa. Opportunist-buustipaketti sisältää seuraavat esineet: o Quiver Capacity Level 3 (Kasvattaa kannettavien nuolien määrää) o Choke arrows (10) o Poppy flowers (10) o Gold (750)