Them's Fightin' Herds
Them’s Fighting Herds on 2D-mätkintäpeli, jonka tähtinä ovat palkitun animaatiotuottaja Lauren Faustin suunnittelemat suloiset eläimet. Hellyttävän pinnan alla piilee kunnon mätkintä! Avainominaisuudet ● Virtaviivainen taistelu – 4 painikkeen pelimekaniikka, taikajärjestelmä, superhyökkäys ja loputtomat kombot katkaiseva juggle decay -ominaisuus. ● Tarinatila – Episodimainen seikkailu, jossa tutkitaan, taistellaan, pelataan minipelejä ja haastetaan pomoja! ● Paikallinen ja verkkomoninpeli – Ottele paikallisesti tai verkossa GGPO:n jämerän rollback-verkkokoodin siivittämänä. ● Tutoriaali ja harjoittelutila – Opi taistelemaan tutoriaalien avulla, harjoittele komboja yksityiskohtaisen datan avulla ja katso otteluitasi uusintana! ● Pixel Lobby – Avaa koristeita, muokkaa avatariasi ja tutki aulaa muiden verkkopelaajien kanssa. ● Dynaaminen musiikkijärjestelmä – Rokkaava taistelumusiikki mukautuu hahmojen liikkeisiin, jolloin jokainen ottelu tuntuu erityiseltä.