Jokainen kokenut metsästäjä haalii uransa aikana mittavan trofeekokoelman, joka ansaitsee tulla esitellyksi asiaankuuluvalla tavalla. Spring Creek Manor on täydellinen paikka trofeemajaksi, joten esittele arvokkaat kaatosi aitoon rustiikkiin tyyliin. Spring Creek Manor: Tämä tilava brittiläinen 1800-luvun kartano sopii täydellisesti suosikkitrofeidesi esittelyyn. Spring Creek Manorin hienostuneet, puiset sisätilat tekevät siitä unelmien trofeemajan. Rustiikilla mutta klassisella tavalla kalustetussa kartanossa on kaksi sisustettavaa kerrosta. Astu siis sisään, tunne persialaiset matot jalkojesi alla ja nauti täysin siemauksin tämän viehättävän kartanon rauhallisesta ja nostalgisesta tunnelmasta. Trofeemaja: Vaikeasti löydettävän saaliin jäljittäminen ei ole koskaan tuntunut yhtä palkitsevalta, sillä nyt voit vihdoinkin esitellä trofeitasi niiden arvoisella tavalla. Ikiomassa trofeemajassasi voit koristella seinät ja huoneet arvokkailla kaadoillasi ja siten luoda visuaalisen esitelmän ja matkan parhaista metsästyshetkistäsi. Kutsu ystäväsi mökillesi silloin kun sinulle sopii ja esittele heille alati karttuva kokoelmasi. Jos haluat teemoittaa asettelusi koskematta nykyisiin koristeisiin, voit luoda toisen samanlaisen mistä tahansa omistamastasi majasta ja laittaa näytille täysin erilaisia eläinkokoelmia! Taustalevyt ja korokkeet: Valitse tapa, jolla haluat esittää trofeesi: aseta ne taustalevylle tai korokkeille ympäri majaa koko komeudessaan – näin ne pääsevät parhaiten oikeuksiinsa. Molemmat tavat mahdollistavat eri asentojen käyttämisen, jotta voit luoda parhaan mahdollisen asetelman jokaiseen huoneeseen. Ja jos kaipaat vaihtelua, voit vapaasti poistaa, korvata ja vaihtaa trofeiden paikkaa.