Tervetuloa ainutlaatuiseen metsästyskokemukseen. Vaikuttava Sundarpatan Nepalin metsästysalue odottaa sinua. Täällä kauneus ja tutkimus kulkevat käsi kädessä. Jos innostut myös haasteesta, tämä metsästysalue on sinulle. Metsästä paremmin Tutustu huomattavaan villieläinten kattaukseen, joista osan löytää vain näiltä mailta. Älä hukkaa tilaisuutta nähdä harvinainen ja vaikuttava barasinga, lumileopardi ja suuri himalajantari, jota paikalliset kutsuvat nimellä ”Great One”. Ne kuuluvat 13 lajiin, jotka vaeltavat näillä vaihtelevilla mailla. Alavilla mailla täytyy olla varuillaan, sillä bengalintiikeri asuu siellä. Sen yksinäinen ja piilossa pysyttelevä luonne vie selviytymistaitosi äärirajoilleen. Se pyrkii vaanimaan ja väijymään kaikkia, jotka astuvat sen reviirille, joten haaste on yksinkertainen: ole metsästäjä tai metsästetty... Ylitä ainutlaatuiset rajat Tartu tilaisuuteen metsästää siellä, missä elämä on reunalla. Metsästä vuoriston korkeilla, lumen peittämillä ja karuilla harjanteilla, tutki keskikokoisten kukkuloiden kuuluisia alppiruusumetsiä tai uhmaa tiheitä salpuumetsiä, jotka paistattelevat alankojen trooppisessa ilmastossa. Monimuotoisuus ja vaihtelevuus ovat läsnä läpi Sundarpatanin. Tämän kohteen pelkkä koko haastaa takuulla kokeneimmankin metsästäjän. Lähde opettavaisen kulttuuriselle matkalle Sundarpatan tarjoaa täydellisen tilaisuuden tutustua Nepalin luonnonrikkauksiin. Voit yhdessä paikallisten eksperttien ja riistanvartijoiden kanssa esitellä metsästystaitojasi. Myös metsästyksen ulkopuoliset tehtävät, kuten maanviljely, valokuvaus ja korjaaminen, kuuluvat alueen tukemiseen ja kehittämiseen. Metsästä historiallisella Gandhare-kiväärillä Alunperin takaaladattava tuliase 1800-luvun lopulta, Gandhare-kivääri on todiste nepalilaisesta innovaatiosta sekä sotilas- että metsästyskäytössä. Se symbolisoi merkittävää lukua Nepalin historiassa, joten käytä tätä käsin valmistettua, suurkaliiperista ja kertalaukaistavaa kivääriä, kun sitä todella tarvitset.