Nyt voit esitellä metsästysmuistosi niiden arvoisella tavalla. Saseka Safarin ylellinen ja eksoottinen sisustus luovat täydellisen ympäristön, jossa esitellä metsästysmuistojasi joko erikseen tai yhdessä sekä telineisiin asetettuja suosikkiaseitasi. Saseka Safari: Modernin mutta käytännöllisen safarimökin kauneus piilee sen yksinkertaisuudessa. Luonnonvaloa hyödyntävän Saseka Safarin puusta ja olkikatosta koostuva sisustus luovat täydellisen taustan metsästysmuistoillesi. Kodikkaiden huonekalujen ja siistien avoimien tilojen avulla voit järjestää huoneen niin, että arvokkaat kaatosi ja aseesi ovat aina huoneen keskipisteenä. Metsästysmaja: Ikiomassa metsästysmajassasi voit koristella seinät ja huoneet arvokkailla kaadoillasi ja siten esitellä saavutuksiasi ja parhaita metsästyshetkiäsi. Aseta metsästysmuistot esille laatoille tai korokkeille. Voit myös luoda useista eläimistä koostuvan kokoelman jalustoilla, joihin saa useita metsästysmuistoja. Voit luoda kuhunkin huoneeseen täydellisen sommitelman valitsemalla eläimille eri asentoja joko korostamalla yksittäistä eläintä tai luomalla vaikuttavan kokoelman useasta eläimestä. Kutsu ystävät katsomaan kasvavaa kokoelmaasi tai luo useita majoja kattamaan sisustustarpeesi. Matmatin usean voitonmerkin jalustat: Luo täydellinen metsästyshetki Matmatin ensiluokkaisilla, monipaikkaisilla täytettyjen eläinten jalustoilla. Voit asettaa useita eläimiä erilaisiin aidolta näyttäviin asentoihin mille tahansa korokkeelle tai laatalle ja siten luoda huippuhetken suosikkimetsästysmuistoillasi. Luo uudelleen luonnossa kohtaamiasi uskomattomia hetkiä tai kerro uusi tarina luomalla kokoelmasi helmi mihin tahansa Saseka Safarin huoneeseen. Nämä jalustat ovat käytettävissä kaikissa metsästysmajoissa. Asetelineet: Metsästäjän aseet ovat arvokkaita siinä kuin metsästysmuistotkin, minkä takia ne ansaitsevat tulla esitellyksi parhaassa mahdollisessa valossa. Aseta suosikkiaseesi designjalustoille, minkä jälkeen voit tarkastella niiden ominaisuuksia.