Mississippi Acres Preserve tunnetaan lempinimellä ”Magnolia-osavaltio” alueella kasvavien kauniiden magnoliapuiden vuoksi, ja sillä onkin erityinen sija metsästäjien sydämissä. Se ei johdu pelkästään sen hätkähdyttävän kauniista maisemista, joissa alueelle tyypilliset rämeiköt ja törmät sekoittuvat mäntymetsiin ja sameisiin jokiin, vaan myös sille ominaisesta eläimistöstä. Minne sitten päätätkin mennä, koet erinomaisia seikkailuja metsästyksen ja ulkoilun saralla Mississippi Acres Preservessä. METSÄSTYSTÄ JOKISUISTOSSA Vaani harmaakettua, kun se sulokkaasti loikkii metsän halki, tai aja esiin säikkyjä peltoviiriäisiä tai villikalkkuna piiloistaan. Nappaa ketterä pumpulihäntäkaniini, kun se pinkoo aluskasvillisuuden seassa, ja liiku liukkaasti välttääksesi villisiat, mustakarhut ja valkohäntäpeurat, joita tavataan alueella. Älä ylläty, jos näet ihmisasutusten liepeillä pesukarhun tonkimassa roska-astioita ja tekemässä tuhojaan. Nämä pikku rosvot eivät ole leikin asia. Mutta mikä tärkeintä, ole aina varuillasi lähellä jokia ja muita makeanveden alueita – kärsivällinen mississippinalligaattori väijyy sameissa syvyyksissä odottaen täydellistä hetkeä yllättää saaliinsa. KULLMAN .22H Tämä klassinen pulttilukkotoiminen kivääri on täydellinen työkalu pienriistan metsästykseen. Ase on kaliiperiltaan .22H ja saatavilla kolmena erilaisena versiona. Se on luotettava, mutta myös tarpeeksi tehokas pitämään pienpedot poissa tontiltasi ja karjasi kimpusta. Sen kevyen, mutta vankan rungon ansiosta Kullman .22H on loistava kivääri kantaa mukana pitkillä metsästysretkillä. TÖRMÄYS YÖSSÄ Mississippi Acres Preserve on joutunut vuosikymmenen pahimman tulvan kouriin, mikä on saanut kokonaiset asuinyhteisöt veden valtaan ja asukkaiden on ollut pakko paeta kodeistaan. Kahden paikallisen kilpailevan metsästyskerhon jäsenet ovat solmineet huteran välirauhan yrittäessään auttaa yhteisöä pääsemään takaisin jaloilleen. Asiat eivät kuitenkaan ole aivan sitä, miltä näyttävät, ja kun metsänvartija Immi Davis löytää itsensä keskeltä pahansuopaa salaliittoa, tapahtumat kääntyvät ikävään suuntaan. Pystytkö sinä selvittämään totuuden? JAA KOKEMUKSESI Pelaa Mississippi Acres Preserve -peliä ilman, että omistat sen, liittymällä moninpeliin pelin omistajan kanssa. Näin pääset pelaamaan kaikkea, paitsi tarinatehtäviä.