Tässä on labradorinnoutaja, uskollinen metsästyskumppanisi! Luotettava kumppani Koirakumppanisi noutaa minkä tahansa jäniksen, vesilinnun tai ylänkölinnun maalta tai vedestä, jolloin voit jatkaa metsästystäsi ilman keskeytyksiä. Kun komennat kumppaniasi noutamaan, se noukkii saaliit tunnollisesti ympäriltäsi tärkeysjärjestyksessä, aloittaen siitä johon osoitat sen. Tutkikaa erämaata yhdessä ja jakakaa metsästyksen riemu! Luo kestävä side Vahvista sidettäsi koiraan silittämällä sitä, antamalla sille herkkuja tai leikkimällä sen kanssa. Vahvistuva side kasvattaa myös teidän yhteistä metsästystehokkuuttanne. Voit takaisin mökille suunnatessasi luottaa, että uskollinen kumppanisi odottaa siellä häntäänsä heiluttaen. Ainutlaatuinen kumppani Anna koirallesi nimi, valitse sen turkin variantti ja määritä sille metsästystyyliäsi vastaavia piirteitä. Voit lisätä usean koiran valikoimaasi ja valita helposti sen, jonka kanssa haluat käydä metsällä. Labradorinnoutajan saa sekä uroksena että naaraana ja seitsemällä turkkivariantilla: musta, keltainen, suklaa, hopea, hiili, ketunpunainen ja samppanja.