Valmistaudu kohottamaan ampumataitosi seuraavalle tasolle ja pärjäämään metsästäjänä Hunters' Choice: Bolt-Action Rifle Packilla. Tämä on ensimmäinen pakkaus, joka on luotu yhteistyössä uskomattoman ja avuliaan yhteisömme kanssa. Jokainen kolmesta theHunter-yhteisön valitsemasta pulttilukollisesta kivääristä sisältää omat nimikkopiirteensä ja tarjoaa omistajilleen tilaisuuden ampua pientä ja suurta riistaa vaikuttavalla tarkkuudella. Kaikki kiväärit ovat yhteensopivia eri kiikaritähtäinten kanssa. Vallgarda .375 Täydellinen kumppani suuren ja vaarallisen riistan metsästykseen. Pulttilukollisen Vallgarda .375 -kiväärin tarkkuus ja voima tekevät siitä täydellisen aseen jahdeille mukaan otettavaksi. Johansson .450 Keskisuuren ja suuren riistan metsästykseen suunnitellun Johansson .450 -kiväärin vankka rakenne ja sulava toiminta mahdollistavat tasaisen ja luotettavan suorituskyvyn samalla, kun se tarjoaa täydellistä tasapainoa modernin innovaation ja perinteisen tyylin välillä. Fors Elite .300 Haasta suurin riista Fors Elite .300 -kiväärillä. Tämä pulttilukollinen kivääri on parhaimmillaan vauhdikkaissa skenaarioissa. Muista hyödyntää sen nopeaa latausmekanismia ja ylivoimaista laukaisukykyä lonkalta. Sen suuri lipas tekee pidemmistä ammuskelusessioista pakollisia.