Vie suurriistan metsästys seuraavalle tasolle Hunter Power -paketilla. Se tarjoaa metsästäjille kolme ainutlaatuista pitkänkantaman tarkkuudestaan ja tehostaan tunnettua pulttilukollista kivääriä. Uusia aseita Jokainen kivääri on yhteensopiva kahden ammustyypin ja eri tähtäinten kanssa. Tsurugi LRR .338 Saa käsiisi yksi arvostetuimmista pitkänkantaman kivääreistä. Se sopii täydellisesti pitkänkantaman tarkkoihin laukauksiin ja sisältää irrotettavan viiden luodin lippaan. Erinomainen valinta suuren tai vaarallisen riistan kaatamiseen. Malmer 7mm Magnum Luultavasti yksi kaikkien aikojen suosituimmista metsästyskivääreistä. Synteettinen tukki ja hiiliteräksestä valmistettu piippu tekevät kivääristä kevyen. Se todistettuun suorituskykyyn yhdistettynä tekee tästä todella monikäyttöisen tuliaseen, johon metsästäjät ympäri maailmaa ovat oppineet luottamaan erämaassa. Olsson Model 23 Jokainen sentti tästä nykyaikaisesta pulttilukollisesta kivääristä on suunniteltu ja valmistettu huolella ja käyttämällä laadukkaita komponentteja. Suosittua .308-kaliiperin ammusta käyttävä ase sisältää mm. sulavan käytön mahdollistavan uurretun pultin, hiilikuitutukin ja ruostumattomasta teräksestä valmistetun piipun. Tämä on loistava valinta keskikokoisen ja suuren riistan metsästykseen. Uusia ulkoasuesineitä Hunter Power -paketti sisältää myös uusia maaleja, spraytä, materiaaleja ja maastokuvioita aseiden muokkausta varten.