Tietoja sisältöpaketista: Uusimmat vartijoille toimitetut tarvikkeet, High-Tech Hunting -paketti, helpottavat selvästi huomaamattomasti metsästämistä. 8X50 Night Vision Binoculars Luonnonpuisto herää eloon yökiikareilla, jotka parantavat näkyvyyttä ja erottuvuutta pimeässä vaikuttamatta kuitenkaan syvyysnäköön ja muotoihin. Niin suurten kuin pienten saaliseläinten on vaikea piiloutua terävältä katseeltasi. GenZero 1-4x20 Night Vision Rifle Scope: Kompaktissa GenZero 1-4x20 Night Vision Rifle Scope -yökiikaritähtäimessä on vedenkestävä paristolokero sekä laadukas, kuvaa terävöittävä putki, jolla näet yöaikana normaali pidemmälle. Pitkän kantaman infrapunavalaisimella saat kohteesi tähtäimeesi turvallisen välimatkan päästä. Huomaa kuitenkin, että etenkin sumu ja huonot sääolosuhteet heikentävät tämän teknologian tehokkuutta. Koter CB-65 Bow Koter CB-65 on suorituskyvyltään Bearclaw Lite CB-60:n ja Hawk Edge CB-70:n välillä. Se on monipuolinen joka tilanteen taljajousi. Jousen rekyyli ja tarkkuus on tasapainotettu ja se sopii parhaiten keskikokoisten riistaeläinten metsästämiseen. Oikeantyyppisillä nuolilla se on myös tappavan tarkka pieniä ja suuria saaliseläimiä metsästettäessä. Brightsight Rangefinder Bow Sight & Tracer Arrows: Tämä tähtäin ratkaisee jousimetsästyksen suurimman haasteen: etäisyyksien arvioinnin. Brightsight-tähtäin laskee välimatkan kohteeseen yhdellä napin painalluksella. Siinä on useiden fyysisten pinnien sijasta tarkka virtuaalinen LED-pinni, jonka vain jousen käyttäjä näkee. Kallisarvoinen kaato löytyy yön pimeydestä jäljitinnuolen nokissa olevan vilkkuvan punaisen merkkivalon avulla. Jos eläin sattuu karkaamaan, voit seurata punaista valoa ja viimeistellä kaadon. Värivaihtoehdot: Koter CB-65 -jousella on kaksi värivaihtoehtoa: Orfeus ja Hefaistos.