Layton Lake Districtin alueella on havaittu uusi riistalintu, ja Doc’s Outfitters on hankkinut varastoonsa näiden heinälintujen metsästämiseen parhaiten sopivia välineitä. Nordin 20SA: 20GA Semi-auto on vaativan ampujan monikäyttöinen ase ja täydellinen kumppani metsästäjälle, jolla on koko päivä suunniteltuna. Nordin 20SA säätää kaasun painetta jokaisella latauskerralla, joka tekee ampumisesta luotettavaa ja käsittelystä helppoa. Automaattilataus yhdistettynä 3 panoksen kapasiteettiin varmistaa usean osuman kohteeseen ja kasvattaa saalismäärää. Oli se sitten pieniä tai keskisuuria riistaeläimiä, ylänköjen eläimiä tai vesilintuja. Ammukset: Kaikki aiemmat 20-kaliiperiset haulikon ammukset sopivat Nordin 20SA:han, ja saatavilla on myös uusi ammustyyppi, joka on suunniteltu sorsien metsästämiseen (20GA Steel Birdshot, lisätietoja alempana). 20GA Steel Birdshot Lyijytön ja myrkytön ammus on testattu ja noudattaa sekä paikallisia että ulkomailla olevia metsästysrajoituksia, ja se on suunniteltu lintujen metsästämiseen. Värivaihtoehdot: Nordin 20SA:sta on olemassa kolme eri värivaihtoehtoa: Serviceman, Clandestine ja Artisan. Houkuttimet: Näistä elävältä näyttäviltä käsin tehdyistä heinäsorsahoukuttimista on kaksi eri versiota: Drake ja Hen. Ne saavat varovaisimmatkin heinäsorsista lankaan luomalla vaikutelman vehreästä, hedelmällisestä ja turvallisesta ravintopaikasta, jonka ansiosta linnut irtautuvat muodostelmasta ja laskeutuvat sen lähelle. Vesilintujen väijyntäpaikka: Täydellinen väijyntäpaikka heinäsorsien metsästämiseen järvenrannan lähellä. Metsästäjä sulautuu paremmin maastoon ja säilyttää hyvän liikkuvuuden ja esteettömän tähtäämisen.