The Witcher 3: Wild Hunt - Game of The Year Edition kielipaketti (RU)
The Witcher 3: Wild Hunt -kielipaketilla pelin saa käyttöön toisella kielellä. Lataukseen sisältyy tekstitykset ja dubbaus.