The Wanderer: Frankenstein's Creature
Pelaa olentona, vaeltajana ilman muistia tai menneisyyttä, neitsyenä henkenä täysin valmistetussa kehossa.Tämän keinotekoisen olennon kohtalon takomiseksi, joka on tietämätön sekä hyvästä että pahasta, sinun on tutkittava laajaa maailmaa ja koettava iloa ja surua.Tohtori Frankensteinin perustajamyytti paljastuu jälleen kaikessa loistossaan hänen olennon viattomien silmiensä kautta.1000 kilometrin päässä kauhutarinoista, tässä on herkkä vaeltaminen pop-ikonin kengissä.