Skybound GamesToiminta ja seikkailu
Kaikki aiempi on johtanut tähän. Clementine onnistui pelastamaan ystävänsä, ja nyt hänen on johdettava kaikki takaisin kotiin suunnitelmansa jälkimainingeissa. Heitä uhkaavat niin kulkijat, kostonhimoiset ryöstelijät kuin AJ:n horjuva henkinen tilakin. Onko Clementine pelastaja, jollaista kaikki tarvitsevat? Clementinen tarinan sydäntä raastava ja dramaattinen päätös on käsillä. Yö on pian ohi...