Skybound GamesToiminta ja seikkailu
Clementine valmistautuu sotaan. Hän haluaa pelastaa vangitut ystävänsä oudon uuden liittolaisensa avulla, joten hän nousee viimeiseen taisteluun menneisyydestä palannutta vihollista vastaan. Clementinen uusi perhe pitää häntä johtajanaan, mutta voiko hän suojella rakkaimpiaan ja säilyttää inhimillisyytensä? AJ puolestaan tarkkailee jatkuvasti hänen jokaista tekoaan.