Murhenäytelmän jälkimaininkien riepotteleman Clementinen on korjattava välinsä AJ:n kanssa, mikäli hän haluaa pelastaa heidän yhteisen tulevaisuutensa. Mutta metsässä piileskelee jotain, joka uhkaa kaikkea... eikä kyse ole vaeltavista kuolleista.