The Walking Dead: Season 2, Ep.2, A House Divided
Menneisyys palaa vaivaamaan Clementineä ja ryhmää salaperäisen muukalaisen tapaamisen ja epätoivoisen paon jälkeen. Hatarat suhteet saavuttavat katkeamispisteen, kun epäilys ja viha johtavat kuolemaan. Clementinen uskollisuutta testataan, kun hän joutuu valitsemaan menneisyyden ja tulevaisuuden välillä.