The Walking Dead: Michonne - Episode 2
Toinen osa Robert Kirkmanin palkitun sarjan maailmaan perustuvassa kolmiosaisessa pelisarjassa.Michonne, Pete ja Sam pakenevat henkensä edestä Monroen siirtokunnasta.