The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries ­pelin pääosassa on ikonen, miekkaa kantava hahmo Robert Kirkmanin suosituista sarjakuvista. Michonne on menneisyyden vainoama, menetyksen ja katumuksen piinaama. Tarinassa keskitytään tapahtumiin sarjakuvan numeroiden 126 ja 139 välillä, jolloin hän katosi. Minisarjan kolmen episodin aikana selviää, miksi Michonne lähti Rickin, Ezekielin ja muun ryhmän luota... ja miksi hän palasi.