The Walking Dead: A New Frontier - Season Pass (Episodes 2-5)
Kun vain perhe on enää jäljellä, miten pitkälle sitä suojellakseen menee? Neljä vuotta sen jälkeen, kun zombit tuhosivat yhteiskunnan, kaaoksesta nousee esiin sivilisaation palasia... mutta millä hinnalla? Voiko eläviin luottaa tällä uudella rajaseudulla? Olet Javier, menettämääsi perhettä etsivä nuori mies, ja tapaat tytön nimeltä Clementine, joka on kokenut oman kauhean menetyksensä. Kohtalonne kietoutuvat yhteen tarinassa, jossa jokainen valinta voi olla viimeinen. Sisältää episodit 2-5 palkitun Telltale Games studion uudessa pelisarjassa. Tämän lisäsisällön ostamiseen vaaditaan The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.