Javier, Clementine ja heidän liittolaisensa joutuvat tiukkaan paikkaan, kun New Frontierin leiriin tulvii kulkijoita. Garcian perheen sisäiset ongelmat ovat kiehumispisteessä. Vanhat lupaukset eivät jätä sinua rauhaan. Keneen voit luottaa? Ketä kannattaa suojella? The Walking Dead: A New Frontier pelin viimeisessä jaksossa selviää, kuinka vakavat seuraukset päätöksilläsi voi olla... Viisiosaisen pelisarjan viides osa. Tämän lisäsisällön ostamiseen vaaditaan The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.