Garcian perheen sisäiset suhteet kärjistyvät, kun New Frontierin johdon todellinen luonne paljastuu. Javierina saat itse päättää perheesi koon ja jäsenet. Samaan aikaan joukko kulkijoita lähestyy Richmondia, mikä aiheuttaa paineita sekä liittolaisissa että vihollisissa. Epäilys valtaa kaikkien mielen, ja sinun on päätettävä, onko veri vettä sakeampaa... Neljäs osa viisiosaisessa pelisarjassa. Tämän lisäsisällön ostamiseen vaaditaan The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.