Ties That Bind: Part Twon' järkyttävien tapahtumien jälkeen Javier ponnistelee löytääkseen roolinsa jälleen yhdistyneessä perheessään. Samaan aikaan ilmapiiri kiristyy Richmondin muurien sisäpuolella. Kääntyvätkö Clementine ja muut Javieria vastaan? Voi olla, että on aika valita synnynnäisen perheen ja itse kootun perheen välillä. Viisiosaisen pelisarjan kolmas osa. Tämän lisäsisällön ostamiseen vaaditaan The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.