Ties That Bind: Part One episodin räjähtävien tapahtumien jälkeen Javier yrittää koota Garcian perheen palaset yhteen. Mutta menneiden päätösten paino hartioillaan Clementine, Garciat ja heidän uudet liittolaisensa joutuvat pakenemaan. Uusi uhka nousee esiin, eikä Javierin menneisyys ole ainoa asia, joka vainoaa ryhmää. Keneen luotat? Mistä löydät turvapaikan? Viisiosaisen pelisarjan toinen jakso. Tämän lisäsisällön ostamiseen vaaditaan The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.