The Walking Dead: 400 Days
"Tämän The Walking Deadin ensimmäisen kauden osan tapahtumat keskittyvät rekkabaariin Georgiassa. Tarinan keskiössä on viisi toisiinsa liittyvää selviytymistarinaa. Robert Kirkmanin ja Telltalen palkitun sarjan osassa nimeltä The Walking Dead: 400 Days on luvassa lisää kauhua ja draamaa.Ensimmäisen kauden aikana tekemäsi päätökset vaikuttavat tarinaan 400 Dayssä ja toisella kaudella. Tämän ladattavan tiedoston ostamiseen tarvitaan The Walking Dead – Episode 1: A New Day."