The Voice of Freedom
Olet Benjamin Walker, Resistance-liikkeen sankari ja Amerikan etsityin mies. Riskeeraat kaiken, jotta voit soluttautua Philadelphiaan ja sytyttää vallankumouksen, jonka verinen kosto ajaa KPA:n ulos Amerikasta. Unelma vapaudesta voidaan varmasti unohtaa, mikäli epäonnistut...