The Surge - The Good, the Bad and the Augmented Expansion
Käyttämiseen tarvitaan The Surge -peruspeli. Siirry CREO-laitoksen uumeniin ja tutki vanhaa laadunvarmistuslaboratoriota, jonka avulla CREOn tekniikka on viety äärimmilleen. Warren kohtaa tri Rischboterin tappavat koekammiot, jotka jostain syystä tuntuvat olevan kuin suoraan kahjosta villin lännen televisiosarjasta! Taistele tiesi hullun tohtorin koulutushuoneiden läpi ja yritä muokata niitä itse käyttämällä jopa neljää hullua mukautusta kuudestatoista, jotta saat suurempia palkintoja. Kunkin kentän lopussa taistelet erilaisia haastajia vastaan. Ne ovat voimakkaita harjoitusskenaariosta tehtyjä vihollisia, joilla on 30 ainutlaatuista uutta varusteen osaa – panssareita, aseita ja implantteja – jotka voit ottaa itsellesi!