The Surge: A Walk in the Park
Käyttämiseen tarvitaan The Surge -peruspeli. Tervetuloa CREO Worldiin, CREOn työntekijöille ja perheenjäsenille rakennettuun huvipuistoon! Parasta unohtaa hattara, sillä CREO World ei säästynyt suurtuholta. Puistosta on tullut tappava ansa, jossa kiertelevät pelastusryhmät ovat menettäneet järkensä ja robottimaskotit odottelevat uusia kävijöitä voidakseen ottaa nämä vastaan tappavalla lämmöllä. CREO World tarjoaa pelaajille runsaasti tuoreita haasteita. Alun perin CREOta ja sen tehtävää juhlistamaan rakennettu puisto on aivan erilainen ympäristö verrattuna puiston muihin osiin: täynnä monihaaraisia polkuja ja paljastettavia salaisuuksia. Selviä hengissä raivoavista maskoteista ja tutustu puiston nähtävyyksiin, ennen kuin kohtaat tuhoutuneen puiston kauhistuttavan pomohirviön. Kohtaa tämä uusi uhka leikkaamalla ja ottamalla käyttöön 16 upouutta asetta, uusia panssareita sekä uusia implantteja. Siten voit muokata ja päivittää pelitapaasi entisestään.