The Surge 2 - BORAX-I Quantum Mace
Laajenna The Surge 2 -pelikokemustasi "BORAX-I Quantum Mace" -aseen, joka on saatavana vain kausikortilla. Tämä vastustajia värisyttävä ase syntyi CREO:n mustamaalatun Spark-projektin oheistuotteena. Quantum Mace pystyy kanavoimaan uskomattomia määriä säteilyä teriensä kautta ja pitää näin käyttäjänsä (lähes) puhtaana säteilystä. Voit valita itse, isketkö vihollisesi viidenteen ulottuvuuteen vai sulatatko heidät atomeiksi! Löydä ase, kun taistelet läpi Jericho Cityn, leikkaa se irti vihollisesta ja kasvata tuhovoimaasi lisäämällä se omaan varustukseesi!