The Suicide of Rachel Foster + Artbook
Tähän versioon sisältyvät The Suicide of Rachel Foster -peli ja pelin taidekirja. 1993 LEWIS & CLARK COUNTY, MONTANA, USA Kymmenen vuotta sitten teini-ikäinen Nicole ja hänen äitinsä häipyivät perhehotellistaan saatuaan tietää Nicolen isän Leonardin syrjähypystä Nicolen ikäisen Rachelin kanssa sekä Rachelin raskaudesta – tyttö teki sittemmin itsemurhan. Nyt Nicolen molemmat vanhemmat ovat nukkuneet pois, ja Nicole haluaa täyttää äitinsä viimeisen toiveen: hänen pitäisi myydä hotelli ja hyvittää menneet Rachelin sukulaisille. Nainen palaa hotellille perheen lakimiehen kanssa arvioidakseen ränsistyvän rakennuksen. Kun sää yllättäen huononee, Nicole ei pääse poistumaan suuresta vuorimajasta. Hän saa tukea nuorelta FEMA-agentti Irvingiltä käyttämällä yhtä kaikkien aikojen ensimmäisistä matkapuhelimista. Irvingin avulla Nicole alkaa tutkia mysteeriä, joka ulottuu paljon syvemmälle kuin mitä laakson ihmiset luulivat. Tarina rakkaudesta ja kuolemasta; melankolia ja nostalgia muodostavat jännittävän kummitustarinan.