The Squad Pack
"Mystinen hahmo on tunkeutunut Belle Reven vankilaan. Rynnäköi tiesi vankilan läpi Deadshotin, Deathstroken, Harley Quinnin, Kapteeni Boomerangin ja muiden joukkion jäsenten kanssa ottaaksesi tunkeutujan kiinni ennen kuin kaikki Amanda Wallerin--ja joukkion — salaisuudet paljastuvat. Pelaa tarina- ja vapaassa pelitilassa avataksesi lisää hahmoja, ajoneuvoja ja minikittejä. "