The Spectrum Retreat
Tulevaisuuteen sijoittuva The Spectrum Retreat on haastava ensimmäisen persoonan pulmapeli. Heräät The Penrose -hotellin rauhallisessa ilmapiirissä, kaukana muusta maailmasta, mutta tyynen pinnan alla piilee jotain pahaenteistä. Olet arvostettu vieras ja The Penrosen käytävistä ja huoneista muodostuu pian koko todellisuutesi. Vaikuttavaa art deco -hotellia tutkimalla paljastat pikkuhiljaa niin The Penrose -hotellin mysteerit kuin omaan vierailuusi liittyvät hämäryydet. Totuuden selvittämisen tiellä on monenlaisia värikoodattuja pulmia, vaikeita fysiikkahaasteita ja omien todellisten aikomusten paljastumisen pelko.