The Sinking City - Worshippers of the Necronomicon
Jatka seikkailua tällä kolmen uuden tehtävän pakkauksella. Charles Reed tutkii selvittämättömiä tapauksia ja etsii salaperäisiä loitsukirjoja, joissa piilee sanoinkuvaamattomia voimia.