The Sinking City - Investigator Pack
Päivitä pelikokemuksesi eksklusiivisella yksityisetsivän asulla, pysyvästi käyttöösi tulevalla ensiapupakkauksella, psykoosillääkkeillä ja aloittajan materiaalipakkauksella.