Bundlella saat enemmän tapoja pelata hyvään hintaan*! Sisältää The Sims 4 Kohti kuuluisuutta Expansion Packin, Kylpyläpäivä Game Packin sekä Ylelliset bileet ja Leffailtakamaa Stuff Packit. Kerro uusia tarinoita simien matkasta kuuluisuuteen, hemmottele simejäsi kylpylässä, vie heidät ylellisiin bileisiin ja järjestä leffailta muiden simien kanssa! TÄRKEIMMÄT OMINAISUUDET The Sims 4 Kohti kuuluisuutta – Ohjaa simejäsi maineen arvaamattomilla poluilla näyttelijän työssä ja kohti huippujulkisuutta. The Sims 4 Kylpyläpäivä – Nyt simit voivat käydä virkistävässä hieronnassa uudessa Tyyneys ja tasapaino -kylpylässä ja huolehtia sisäisestä hyvinvoinnistaan joogaamalla. The Sims 4 Ylelliset bileet – Järjestä luksusjuhlat ja sisusta simien koti ylellisesti. Täydennä simien vaatekaappia upeilla mekoilla ja juhlapuvuilla. The Sims 4 Leffailtakamaa – The Sims 4 Leffailtakamaa -paketilla simit voivat kutsua kaverinsa viettämään rentoa leffailtaa. Poksuttele kulhollinen popcornia ja viihdytä simejäsi esittämällä elokuvia upouudella valkokankaalla.