The Riftbreaker: Into The Dark PC
Ashley oppi Riftbreaking-tehtävillään, ettei kiveäkään jätetä kääntämättä. Sen hän juuri tekikin Galatea 37:llä. Mitä hän löysi, sai hänet arvioimaan koulutustaan uusiksi. The Riftbreaker: Into the Dark vie sinut laajan luolastojärjestelmän tuntemattomiin syvyyksiin Galatea 37:n pinnan alle. Sen ainutlaatuinen ekosysteemi ei pelkästään piilottele käsittämättömiä rikkauksia vaan myös synkkiä haamuja Ashleyn menneisyydestä. Into the Dark tarjoaa ainutlaatuisia haasteita ja testaa mukautumiskykysi, kun vaarat vaanivat jokaisen kulman takana. Tietoa laajennuksesta: Into the Dark on The Riftbreakerin toinen maailmalaajennus. Sen upouuden tarinakampanjan haara vie sankarimme Galatea 37:n luolastoihin. Sarja epätavallisia neutriinopurkauksia ja maanjäristyksiä paljastaa Ashleylle ja herra Riggsille koko maailman vaarantavan uhan. Heidän on käytettävä kaikkia taitojaan navigoidakseen luolastoissa ja paljastaakseen ongelman syyn. Kaiva tiesi läpi luolastojen, kerää tutkimusnäytteitä, kehitä uusia teknologioita ja pelasta tämä maailma sen sisäiseltä viholliselta. Ominaisuudet: Pelaa uutta tarinakampanjan haaraa, joka sijoittuu maanalaiseen biomiin. Kaiva tiesi läpi luolastojen käyttämällä uutta porausmekaniikkaa. Kerää tietoa uusista olennoista, kasveista ja muista kuriositeeteista, joita löytyy vain tästä ympäristöstä. Torju massiivisten maanalaisten petojen hyökkäyksiä käyttämällä uusia aseita ja teknologioita. Muokkaa tapaasi rakentaa tukikohtia ottamalla kaikki irti vaikeasta maastosta ja virrantuotannon ongelmista. Selvitä aiemmin pimennossa olleita yksityiskohtia Ashleyn menneisyydestä. Tämän laajennuksen sisältö: Laajennuksen tarinaosuus yhdistyy The Riftbreaker -pelin perusversion pääkampanjaan. Sen uusi haara ja laajennuksen sisältö avautuvat, kun edistyt pelissä. Jos olet aiemmin läpäissyt The Riftbreakerin tarinakampanjan, voit jatkaa seikkailuasi siitä, mihin sen jätit. Tarinan lisäosa avautuu välittömästi antaen sinulle mahdollisuuden tutkia uutta osaa maailmasta.