The Redress of Mira
Tutki valtavaa fantasiamaailmaa etsiessäsi totuutta ja rauhaa! Sukella kauniiseen fantasiamaailmaan johdattaessasi Miraa hänen matkallaan sisäisen rauhan löytämiseen. The Redness of Mira on dynaaminen seikkailu, jonka kerronnassa ensimmäisen ja kolmannen persoonan kuvakulmat vaihtelevat. Hyppää sankarittaremme Miran kenkiin ja tutkaile rakkaudella luotua, keskiaikaista maailmaa, jonka harras pintakauneus kätkee alleen synkän ja vaarallisen maailman. Äidiltään tarkoin varjeltuja salaisuuksia oppinut Mira lähtee henkilökohtaiselle matkalle kirjojen ja menneisyyttä valottavien näkyjen turvin. Kävele, juokse, kiipeä ja ratsasta kuvankauniiden maisemien halki, selviä kevyistä tasohyppelyhaasteista ja erilaisista pulmista, tapaa värikkäitä hahmoja ja puolusta itseäsi niin hirviöitä kuin muita ihmisiä vastaan. Saatko selville, kuinka Miran tarina päättyy? Löytääkök hän etsimänsä rauhan?