The Quarry – 50-luvun nostalgiset asusteet hahmoille
Matkaa ajassa taaksepäin suosikkileiriohjaajiesi kanssa! Tämä retropaketti on täynnä 50-luvun vaatteita The Quarry -pelin pelattaville hahmoille. Jos laskutoimemme pitävät paikkansa, nämä teema-asusteet saavat sukkasi pyörimään jaloissasi.