The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan (Xbox Version)
Sinä olet Amelia, loistava roomalaisten myyttien ekspertti ja uusi Myth Seekers -viraston työntekijä. Tehtävänäsi on jatkaa agenttitoverisi tutkimuksia tämän kadottua vastikään salaperäisissä olosuhteissa. Sinun on ensimmäiseksi paikallistettava Vesuvian Codex ja otettava yhteyttä italialaiseen agenttiin nimeltä Lorenzo. Teidän on yhdessä jäljitettävä voimakasta Vulcan’s Hammer -muinaisartefaktia. Aika on kortilla, sillä pahuuden voimat etsivät myös samaa reliikkiä. Tämän upean seikkailun aikana matkaat läpi Italian, ratkot lukemattomia pulmia ja etsit vihjeitä piilotettujen esineiden joukosta. Selvitä totuus Pompeijin tuhon takaa ja kohtaa viraston viholliset kisatessasi estämään seuraavaa katastrofia!