The Metronomicon: Slay the Dance Floor Deluxe Edition
Pelasta maailma maagisilta kuokkavierailta! The Metronomicon sisältää monipuolisen tarinatilan täynnä musiikista voimaa saavia sankareita ja roistoja. Pelissä pääset ohjaamaan kahdeksaa "rytmisten taistelulajien" mestaria ja käymään musiikillista sotaa tanssahtelevia vihollisia vastaan. Voit ohjata jopa neljää sankaria samaan aikaan, heittää voimakkaita taikoja, auttaa kavereita sekä iskeä viholliset maahan taioin ja groovaavin tanssiliikkein. Tiimisi tehokkuus riippuu yksinomaan rytmistä, joten laita tanssihousut jalkaan, kytke isäsi diskopallo päälle ja valmistele kroppasi The Metronomiconiin. Ja tiesitkö, että peli tarjoaa co-op-mahdollisuutta samalta sohvalta? Koska mikään ei ole parempaa kuin haarniskoitu tanssikumppani. Musiikista vastaavat muun muassa Mindless Self Indulgencen Jimmy Urine, Shiny Toy Guns, Perturbator ja YACHT!