The Last Hero of Nostalgaia - The Rise of Evil DLC
Lähde uuteen seikkailuun ja kulje syvemmälle Nostalgaian maille ladattavalla The Rise of the Evil -sisältölaajennuksella. Kulje sinne, missä aito nostalgia, perinne ja edistyksellisyys kohtaavat sankaruuttasi odottaen. Sinun on aika lyödä merkkisi maisemaan. Seiso vankkumattomana vahvojen vastustajien tiellä ja ota niiden uhkaava olemus todisteena kaikista niistä hurjista koetuksista, jotka pelotonta sieluasi vielä odottavat. Haasta nostalgian syvin olemus, riko edistyksen kahleet ja paljasta sen viehätyksen salat. Herätä henkiin kaatuneiden sankareiden karmiva tarina korruption kouriin sotkeutumisesta ja etsi kaikki puuttuvat osat, jotka jäivät menneisyyden vanhanaikaisin keinoin löytämättä. – Pärjää oveluudella seikkailijoita odottavilla täysin uusilla alueilla. – Hanki uusia suojavarusteita ja aseita, jotta selviydyt tehtävistä. – Taistele vahvoja uusia vihollisia ja eeppisiä uusia loppuvastustajia vastaan. – Kutsu kavereita mukaan maksuttomaan moninpeliin, jos omistat tämän ladattavan sisällön. Kohtalon tuulet kuiskivat nimeäsi pyytäen sinua luopumaan tylsyydestä ja vastaamaan omalaatuisuuden kutsuun. Tartutko tähän eeppiseen seikkailuun, jossa luot oman perintösi muutoksen airuena, vai annatko menneisyyden kahlita sinut ikuiseen lamaantuneisuuteen? Urhea sankari, valinta on sinun, kun marssit kohti iäisyyden kuilua.