The Land Beneath Us
The Land Beneath Us on vuoropohjainen roguelite-luolastoryömintä. Käytä voimakkaita taitoyhdistelmiä ja tyylikkäitä aseita taistellaksesi Annwninä tunnetun manalan läpi. Nauti haastavan dynaamisista kohtaamisista ja selvitä tämän mytologisen maailman mysteerit. TAISTELE MANALAN LÄPI! Creatorin valmistama Ultimate Soul Harvester (U.S.H) on luotu keräämään sieluja. Nyt Soul-Technologyllä varustettuna se lähetetään pelastustehtävälle. Tutki manalaa, taistele, käy kauppaa tai kohtaa hahmoja. Ota oppia heidän tarinoistaan ja muokkaa ainutlaatuista polkuasi. HALLITSE YHDISTELMÄT! Päihitä vihollisia voimakkailla kyvyillä ja suorita mukautettavia liikeyhdistelmiä. Läpäise lyhyet ja toiminnantäyteiset kentät strategisesti, jotta saat mahdollisimman monta osumaa olentoihin. MONIPUOLINEN ARSENAALI Luo strategioita ja kanna erilaisia aseita, verikirveistä Longinuksen keihäisiin ja laserpistooleihin. Varusta eri ase jokaiseen asepaikkaan ja nauti dynaamisesta hack 'n' slash -matkasta läpi manalan. UUDELLEENPELATTAVA Paranna ominaisuuksia ja kykyjä keräämällä sieluja kukistetuilta vihollisilta tutkiessasi jokaista maailmaa. Nautitko suorasta taistelusta? Tehosta asetaitojasi. Suositko strategista lähestymistä? Avaa voimakkaita yhdistelmäkykyjä ja iske vihollisiin kaukaa.