The Lamplighters League - Nocturne
Nocturne – pelattava erikoishahmo Taistele pimeyttä vastaan pimeydellä lisäämällä liigaasi salaperäinen Nocturne. Tämä kammottava spektrofyysikko ei ole ollut entisensä oltuaan jumissa toisessa ulottuvuudessa. Nocturne hyödyntää kehonsa sähkökenttää aiheuttaakseen vihollisilleen shokkivahinkoa sekä huipputeknisen asunsa lataamiseen ja kykyjensä voimistamiseen. Voit pitää itseäsi onnekkaana, kun tämä salaperäinen taistelija on puolellasi – hänen vihollisensa kuolevat silmänräpäyksessä!