The Inner World - The Last Wind Monk
Ratkaise aivonystyrät sauhuamaan saavia kiperiä pulmia mysteerien täyteisessä maailmassa ja pelasta huilunenien perhe! Jo vuosisatojen ajan heidän dynastiansa on vahtinut Asposiaa. Katseilta piilossa he ovat täyttäneet roly-poly-maailman elolla ja valolla. Mutta kun he paljastuvat, heistä tuleekin jahdattuja. Emil, kaikenlaisten esineiden keräilijä ja kaupustelija, on saanut Asposian asukkaat uskomaan, että dynastia on lyöttäytynyt yhteen pahojen voimien kanssa. Pahan Emilin voi pysäyttää vain valtaistuimen perillinen Robert. Harmi vain, että hän on ollut kivettyneenä jo kolme vuotta! Intoa puhkuen, mutta ilman aavistustakaan siitä mitä pitäisi tehdä, hän astuu seikkailuun etsimään legendaarista viimeistä tuulimunkkia. Mukanaan hänellä on kumppaninsa Peck, uskollinen mutta lentokyvytön lintu, ja Laura, jolla lentävät korkeintaan lauseet – mutta jota Robert syvästi rakastaa. Kaikki muuttuu, kun vastaan tulee salaperäinen Mama Dola, joka tuntuu tietävän enemmän Robertin kohtalosta kuin Robert itse. Ominaisuudet: – Koe Inner Worldin hauska ja koskettava jatko-osa! Äläkä huolehdi, jos et ole pelannut ensimmäistä peliä – tästä voi nauttia mainiosti ilmankin! – Siirry saumattomasti hurmaavien Asposian sankariemme Robertin ja Lauran sekä kömpelön mutta mukavan kyyhkysen Peckin välillä. – Nauti riemastuttavasta dialogista ja huikeista ääninäyttelijöistä. – Anna aivojesi sauhuta tuntikausien ajan: Haasta Uncle Oboe koputuspeliin ja voita tuiki tarpeellista vankilan vessapaperia, aiheuta kunnon mekkala hiirien tehtaassa, tuo söpö Gorf-vauva takaisin kotiin ja pelasta Asposia! Taas! – Patentoitu, monitasoinen vihjejärjestelmä, jonka avulla kuka vain voi läpäistä pelin! – Opi soittamaan uusia hienoja lauluja maagisella huilunenälläsi muinaisten esineiden aktivoimiseksi ja tuulen kutsumiseksi! – Uppoudu kauniiseen animaatioon ja tunnelmalliseen soundtrackiin. – Tutustu eriskummalliseen Asposia Centraliin ja hassun hiiritehtaan työntekijöihin, ratkaise vuoren salaisuus ja paljon muuta!