The Incredible Adventures of Van Helsing
Pane leveälierinen hattu päähäsi, nappaa aseet kouraasi ja lähde uskomattomalle seikkailulle Borgovian gootti-noir-maailmaan, jossa pähkähullu tiede uhkaa hirviöiden ja ihmisten herkkää rauhan tasapainoa. Olet Van Helsing, kaikkien aikojen hirviönmetsästäjä. Pelasta päivä yhdessä hurmaavan kauniin kumppanisi Lady Katarinan kanssa (joka on muuten sattumoisin aave). Tutki villiä vuoristoerämaata ja synkän suurkaupungin noen tahrimia tiilikortteleita, joita värittää omituinen tiede. Äläkä unohda: et saa välttämättä koskaan tietää, keitä todelliset hirviöt ovat! Pääominaisuudet: - Tutustu ikimuistoiseen gootti-noir-maailmaan täynnä hirviöitä, taikuutta ja kummallista tiedettä. - Koe virkistävän ainutlaatuinen tarina, jota siivittää ironinen huumori ja tyylikäs dialogi. - Käy armottomia taisteluita yliluonnollisia vihollisia vastaan ja käytä erilaisia kykyjä ja taitoja. - Käytä upean kumppanisi erikoistaitoja ja kehitä hänen kykyjään. - Mukauta hahmoasi yksityiskohtaisen tasojärjestelmän avulla ja päätä, mihin taitoihin ja kykyihin haluat keskittyä. - Muokkaa taitojasi paikan päällä ainutlaatuisen parannusjärjestelmän avulla. - Opi mystisen alkemian salaisuudet ja valmista tehokkaita esineitä. - Rakenna ja kehitä piilopaikkaasi ja puolusta sitä pelottavilta hirviöaalloilta käyttämällä ansoja. - Ole kaikkien aikojen paras hirviönmetsästäjä ja metsästä hirviöitä moninpelinä yhteistyössä jopa neljän pelaajan kesken.